Burkmat: Du har faktiskt fel nu. Det är iofs rätt löjligt att att anmärka på någons stavning, men det är inte det folk retar upp sig på mest. Men samma personer är ofta väldigt otrevliga. Det är de som sätter tonen, och då blir det ofta en del slag under bältet tillbaka. Trots att man kanske inte vill det alla gånger.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är de som sätter tonen, och då blir det ofta en del slag under bältet tillbaka. Trots att man kanske inte vill det alla gånger.