1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1418728

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat: Det kan jag inte svara på men jag tror nog att många får en del av sleven. Jag har många som inte gillar det jag säger utan hatar mycket av det jag skriver.

Men kanske man måste som ny svara upp o inte ta åt sig utan förtjäna sin respekt? Det är många som säger det du säger vet jag.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Johnny Bravo: sin respekt för vilka? det är frågan, ska mam sitta och förtjäna respekten för vilka dom som kanske ute IRL som förmodligen skulle klassas som socialfall och idioter..? som bara har sitt liv att sitta här på HS då vi andra normalpuckade sliter ihop så att Timrå kommun kan få dessa hockeyexperter att få ihop sin kvarting och chipspåse, sen sitta och spy på alla andras åsikter.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer