Burkmat: Är det nu jag ska skriva "men kooooom då, koooom då"? :D Jag tände inte till, jag menade vad jag skrev i en lugn och sansad ton. Skriv något om hockeyn istället, försök iaf. Det blir lite lättare, för dom som är intresserad av sporten, att sålla igenom allt jävla irrelevant bäbissnack.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tände inte till, jag menade vad jag skrev i en lugn och sansad ton. Skriv något om hockeyn istället, försök iaf. Det blir lite lättare, för dom som är intresserad av sporten, att sålla igenom allt jävla irrelevant bäbissnack.