Knylan: Jag håller med. Problemet idag, och de typ 5 senaste omgångarna, är målvaktsspelet. Vi får ingenting alls överhuvudtaget extra från vårt målvaktspar, och det behöver vi verkligen.
+ 2
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteRedigerad kommentar