1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 141966

Sv: K som i Kungar...
Jag måste vara rätt blind eller nått för jag kan inte se Koskinens storhet, jag tycker att han de senaste två matcherna har varit rätt virrig, då främst i båda zonerna. I övrigt är han riktigt stabil men han verkar osäker speciellt i offensiv zon när TIK ska försöka skapa tryck i powerplay eller om det är lika många spelare på banan. Han verkar inte ha något speciellt bra skott heller. Men som sagt, han är väldigt stabil i närkamperna men jag tycker det ser ut som att han får lite nervdarr när passningarna duggar tätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer