Rooster23: Håller med om att vi spelat klart bättre på slutet. Men tyvärr är det 2 av de allra viktigaste sakerna som brustit. Vi ger inte oss själva chansen att vinna matcherna.
Men problemen i BP är nog till stor del en direkt konsekvens av vår klart undermåliga backsida. Vi har absolut ingen stabil backpjäs att luta oss emot i den spelformen och resultatet ser vi i varje match.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men problemen i BP är nog till stor del en direkt konsekvens av vår klart undermåliga backsida. Vi har absolut ingen stabil backpjäs att luta oss emot i den spelformen och resultatet ser vi i varje match.