Jag är alltid schysst. Kimmo borde iom aftonmatchen ha förbättrat sin räddningsprocent igen. Sitter just nu och kikar i matchbladet från Frölundamatchen och där hade han efter 10 spelade omg:
* 10 av 10 spelade matcher * 299 skott * 18 insläppta * 1,78 insläppta mål i snitt * Räddningsprocent 93,98%
Iom dagens match så höll också Kapanen nollan för första gången denna säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är alltid schysst. Kimmo borde iom aftonmatchen ha förbättrat sin räddningsprocent igen. Sitter just nu och kikar i matchbladet från Frölundamatchen och där hade han efter 10 spelade omg:
* 10 av 10 spelade matcher
* 299 skott
* 18 insläppta
* 1,78 insläppta mål i snitt
* Räddningsprocent 93,98%
Iom dagens match så höll också Kapanen nollan för första gången denna säsong.