1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1421764

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Lacka_64: Tror det är nu fansen behövs mer än någonsin. Tror inte att föreningen går bättre om man skiter i att gå i protest.

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Jockz: Har inte missat någon match än i alla fall, inte förra året heller. Är nog en av dom lallande fånar som kommer att stå i klacken och skrika mig hes resten av säsongen hur jävla illa det går. Men man börjar undra vad man håller på med, det är inte så roligt längre.

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Vampola är för fan vår offensiv! ge fan!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer