1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142245

Sv: K som i Kungar...
RedEagleJkp:

Nä vi karlar är väl kanske inte så noga trots allt. Kanske är därför kvinnorna klär sig så konstigt. Men det skiter vi i ;)

Men trots allt när det ska tapetseras hemma hos mig så inte är det jag som väljer tapeterna kan jag lova. Sitter just nu någon vinröd dynga i hallen som åkte upp under min resa till Frankrike för ett par år sedan. "But who cares" man ska ju bara hänga utav sig kläderna där.

Jag hade väl inte heller brytt mig så mycket om nu Kimmo valt att spela i den däringa grönmasken på heltid. Kimmo Giuliano, ja det hade kunnat blivit nått det ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer