Mullsjö? Stackare, dit önskar man ingen människa... =) Själv har jag bott i Jönköpingstrakten i större delen av mitt liv, och lyckats undvika att falla i fällan att bli religös ändå.. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mullsjö? Stackare, dit önskar man ingen människa... =)
Själv har jag bott i Jönköpingstrakten i större delen av mitt liv, och lyckats undvika att falla i fällan att bli religös ändå.. ;)