RocknRolf2: ähh, jävla råtönt att lägga energi på att köpa sympati från några fettsugna supporters. skittöntigt att gå ut med att öppna käften som han gjorde, särskilt i det läge klubben är i. Vem fan bryr sig om en pizza då Timrå krisar. Hagos borde fokusera på annat. Synd att den sopan är signad på 3 hela fuking år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem fan bryr sig om en pizza då Timrå krisar. Hagos borde fokusera på annat. Synd att den sopan är signad på 3 hela fuking år.