ÖstrandsNisse: Det Timrås ledning snöat in på verkar vara det faktum att det historisk sett sällan brukar vara särskilt framgångsrikt att byta tränare. I vårt fall är det nog tyvärr en nödvändighet då vi kört fast och behöver en nystart. Sedan tycker jag att vi skall bygga om laget bakifrån med start vid målvakten. PW är säkert less på att öppna båsdörrar nu.
För övrigt har de mer att välja på än pizza på BiteLine. Så det är bara att knalla ned för er som är lite kräsna....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer