1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1423883

Sv: Apropå nånting...
Nog för att man bryter ihop och önskar Perra åt helvete, men man kan inte låta bli att garva åt det här:

"Efter Timrås förlust mot Djurgården så möttes de båda profilerna igen. Ett möte som slutade med att "Perra" Johnsson bjöd med Leif Boork till Värmland.
LB:– Hur ser framtiden ut för dig?
PJ:– (skratt), jag ska åka buss till Sundsvall.
LB:– Du ska inte hem till Karlstad då?
PJ:– Jo, på torsdag. Om du vill åka med så kan du få det.
LB:– Jag ska upp till Karlstad nästa vecka så vi kanske syns där. Uppe i Molkom va?
PJ:– Ja, eller strax nedanför vid sjön. Då kan du följa med och lägga ut nät.
LB:– Jag vet inte om jag törs vara med dig ensam.
PJ:– Nej, men du skulle prova."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ska vi snacka dåligt kroppsspråk? Perra genomsyrar det just nu. Han ser tom ut, han har gett upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer