DJ-H: Vi vet ingenting om hur bra Giffarna är just nu. Kom igen nästa höst vi den här tiden. Då vet vi sanningen om det laget. Under tiden, var vänlig sluta yra fotboll på ett Hockeyforum. Eller är det inget kul att prata aktuellt läge i Kattlådan??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kom igen nästa höst vi den här tiden. Då vet vi sanningen om det laget.
Under tiden, var vänlig sluta yra fotboll på ett Hockeyforum. Eller är det inget kul att prata aktuellt läge i Kattlådan??