Alltså vad gör folket där ute i barackerna på dagarna, stämplar de in, sitter av tiden fram tills hemgång, ingen telefon ringer, inga mail kommer, heldött?
Svedlund, sitter han o gömmer sig bakom draperiet i Birsta city?
Herregud vilken misshandlad klubb detta är, förtjänar faan inte en enda supporter egentligen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alltså vad gör folket där ute i barackerna på dagarna, stämplar de in, sitter av tiden fram tills hemgång, ingen telefon ringer, inga mail kommer, heldött?
Svedlund, sitter han o gömmer sig bakom draperiet i Birsta city?
Herregud vilken misshandlad klubb detta är, förtjänar faan inte en enda supporter egentligen.