1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1424940

Sv: Organisation och årsmöte

Jockz: Crippe lämnade ett år senare, vid deadline. Jannes avsked var åtminstone utåt sett konfliktlöst. Det enda jag minns från det var att vi i supporterklubben ville ge honom en väska med klubbmärket på som avskedspresent. Timråledningen avböjde oss att göra det eftersom tallarna riskerade att hamna i tidningen.

Det var lite lättare på den tiden, när det bara var örnloggan man var irriterad på.


Svarskommentarer

Sv: Organisation och årsmöte
JimmyH: Tänk om den nya ledningen kunde skrota örnen. Enkelt sätt att göra sig populär på åtminstone. Örnen kan väl i bästa fall symbolisera Timrås uppgång och fall.

Sv: Organisation och årsmöte
JimmyH:
Okej! Han var en ambitiös och målmedveten Ordförande något vi verkar sakna idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer