1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425410

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Haha. Jag är inte lika naiv som dig. I går var det en polare (en riktig rackare) som via IP-telefoni ringde och sa att Zäta skulle komma hem och lira. Jag, så full i f-n som jag är, krävde en källa, varpå han sade att han (eller hon - vill inte röja mina källor) berättade att Zäta lirat i AHL de senaste 7 matcherna varpå mina ugglor i mossen vaknade till liv. Jag krävde "källor på det" varpå det blev tyst. Jag tror till 42% säkerhet att detta är fel. Jag är övertygad om att Zäta kämpar sig tillbaka. En dröm, helt enkelt.

Man måste stå med båda fötterna på jorden. Och det, det kan jag minsann.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Där slog du huvudet på den berömda snoppen.

Naivititet är vackert i mina ögon :)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...