Berglund: Det är det här som jag gillar mest av allt: Snacket om vilken bajsbrun spritsort som är bäst... Fan hur ni blir genomskinliga pickmätare där! Gillar´t... Själv dricker jag vitt vin och inhalerar! Ett sätt att överleva!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fan hur ni blir genomskinliga pickmätare där! Gillar´t...
Själv dricker jag vitt vin och inhalerar! Ett sätt att överleva!