superfalle: I den där intervjun med CE lät han jädrigt bitter över att inte Linkan lyckades hitta ett par Iggulden-typer. Kanske Nubben har lite bättre känsla för sånt. Eller kanske....det vet man ju att han har. Ska bli spännande det här. Men nu blev det en till revaschsugen spelare. Hoppas han tar det som Jonte! Men en målvakt, back och helst sniper behöver vi. Eller två backar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kanske Nubben har lite bättre känsla för sånt. Eller kanske....det vet man ju att han har.
Ska bli spännande det här. Men nu blev det en till revaschsugen spelare. Hoppas han tar det som Jonte!
Men en målvakt, back och helst sniper behöver vi. Eller två backar