pefr: Jag kan inte låta bli att tycka att det luktar lite ego över det beteendet. Men man får förstå honom ur personlig utveckling och att öka sitt värde på marknaden. Men jag tycker ändå det sänder fel signaler till övriga spelare. Undra vad han var mest missnöjd med? Spelarna eller spelet? Ja vi hade nog inget val där som Jimmy sa
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men man får förstå honom ur personlig utveckling och att öka sitt värde på marknaden.
Men jag tycker ändå det sänder fel signaler till övriga spelare.
Undra vad han var mest missnöjd med? Spelarna eller spelet?
Ja vi hade nog inget val där som Jimmy sa