1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1426423

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: Nån som ser någon skillnad nu hur Timrå  framstår i media, raka besked om hur vi skall gå tillväga, förklaring av läget ang Vampola.

Hade varit Linkan hade det stått: "Jag har en lista, vi har inget konkret men vi kollar av marknade, inget är bestämt men vi får se om något intressant dyker upp men det får vi ta ställning till då, det handlar om pengar också, sedan har jag semester att ta ut så vi får se, vi känner ingen panik"


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

RTS: Haha ja precis så hade det f-n varit också!

Om Nubben lyckas med det här och grabbarna börjar spelar en hockey som man
kan kolla på och vi blir kvar, då ska karln upp i taket


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...