dr-nix: Tror jag också. De´ va´ du som var han som stod nedanför dig på andra raden. Eller också va´re DU som inte köpte varm korv i pausen, samtidigt som din bänkgranne klappade den lilla fjortisen i rumpan ??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror jag också. De´ va´ du som var han som stod nedanför dig på andra raden.
Eller också va´re DU som inte köpte varm korv i pausen, samtidigt som din bänkgranne klappade den lilla fjortisen i rumpan ??
Eller va´re Du de´ också ?????
TIMRÅ IK 4 Ever !!!