1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1428234

Sv: Apropå nånting...

Vänta nu, alla som "firade" att han var klar kan ju ta o rådfråga sina "källor" om varför Nubben ljuger om att Brendl INTE är klar?


Helt ärligt. Det som Brendl håller på med kallas att försöka få flera klubbar intresserade för att han ska kunna kräva så mycket lön som möjligt. Han spelar för det lag som lägger mest pengar precis som alla andra.

Han spelar inte för att "maten är extra god i det bästa landet Sverige"


Nu får vi se vad Nubben kan få fram men jag är ytterst tveksam till att Sebbe kommer ge upp. Ett år i AHL lär han nog tåla nu när han väl åkt dit.

 


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Du är inne på samma spår som jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...