1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1428249

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: En liten reflektion ang. gårdagens Brendl-hysteri; Det har slagit mig att vid sådana här tillfällen när maffiga rykten dyker upp så kan man kolla av kvällstidningarna lite. Igår var det endast Expressen som skrev om det och det är sällan ett gott tecken.

Man kan tycka vad man vill om kvällsdrakarna men en sak är sant, de gillar att vara först med saker och ting. När så den ena draken ser att den andre är före med nåt så börjar genast research-jobbet. Vad ligger i det här? Visar sig sannolikheten vara mycket hög, ja då gäller det att hitta en egen vinkling av storyn.

Finns indikationer på motsatsen så sitter man lugn i båten för att istället vara först med att det inget blev....


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hmm hur ska man tolka ditt inlägg när XP är knäpptyst om AB:s "avslöjande"? :)

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis så funkar journalistisk konkurrens.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...