RedEagleJkp: En hel del pengar ur min plånbok går ju till Timrå IK, och inte mej emot. Tror dock att jag hellre planterar träd i Afrika än låter Bengaliska eldar lysa över vårt intro...det är ju trots allt bara hockey, och därute pågår livet...och döden! Att ge blod är en solidarisk handling, idrott ligger för mej på en lägre nivå än sådana handlingar, till exempel: Ska mitt blod få rädda en Sundsvallssupporter?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror dock att jag hellre planterar träd i Afrika än låter Bengaliska eldar lysa över vårt intro...det är ju trots allt bara hockey, och därute pågår livet...och döden!
Att ge blod är en solidarisk handling, idrott ligger för mej på en lägre nivå än sådana handlingar, till exempel:
Ska mitt blod få rädda en Sundsvallssupporter?