1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142893

Sv: TIFO
orion: Jag som donerar i Stockholm har naturligtvis som krav att decilitrarna bara går till behövande TIK08:or.

Om man vill kombinera syndigt spel och dobbel med att stötta Timrå så gå in på Svenska Fans spelsektion och regga er på expekt.com som Timråsupportrar. Om jag fattat rätt så går ju dels en procent av vinsten till laget om man spelar. Men även om man inte gör det så kommer dollars att fördelas på föreningarna i form av 5 % av expekts vinst på "fansspelandet". Fördelningsnyckeln är enligt hemsidan antalet registrerade supportrar på respektive lag... Det kanske inte blir så mycket pengar men har ni inget för er så regga er i alla fall.

Även om såväl Bingolotto som Svenska Spel sannolikt är bättre för svenskt idrottsliv i payback i alla fall...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer