Nylin: Jag har alltid tyckt att Hårde Hardy har varit ett stort "SKÄMT"! Det var ju konstigt att inte DIF var med??? Men de kommer nog snart för igår var det som vanligt Stockholmsdag i sportSverige.... DIF gjorde glädjeskutt i tabellen.... Man blir bara TRÖTT....zzzzzzz
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var ju konstigt att inte DIF var med???
Men de kommer nog snart för igår var det som vanligt Stockholmsdag i sportSverige....
DIF gjorde glädjeskutt i tabellen....
Man blir bara TRÖTT....zzzzzzz