1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1450450

Sv: Apropå nånting...
putte_patte87: flåt att jag frågar men vad menar du med att göra en Roxette. Utöver det kan nubbens tystnad gällande nyförvärv ha att göra med att han väntat på "Nhl-pengarna" för att skapa sig ekonomiska muskler att "köpa" lös en klasscenter innan 30 januari?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sjökan: Roxette är när man själv lägger upp en länk, som redan lagts upp av någon annan före dig.. Då brukar någon här inne lägga upp en länk med en roxette låt, som menas med att den har vi hört förr typ:p För att retas lite liksom :) Så det gäller ibland att scrolla ner och titta vad folk skrivit innan man lägger upp länkar. Så man slipper roxetten. Vet dock inte vem som grundade detta roxette fenomen? Det har nog nån annan här inne koll på :)

Sv: Apropå nånting...
Sjökan: Nej. NHL-Pengarna är ju kända sedan länge så jag är övertygad om att de pengarna redan är med i "budgeten"

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer