fredriko74:Transforest kan visst tänka sig hyra in en pråm i hamnen under vinterhalvåret där man spolar upp en rink. Tar 8500 pers, kan lätt segla iväg mellan Fagervik o Ssvalls hamn, beroende på publikintresset.
Skulle i framtiden tex Björklöven åter komma upp i seriesystemen, kan man även dra upp till Björkarnas stad med pråmen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
fredriko74:Transforest kan visst tänka sig hyra in en pråm i hamnen under vinterhalvåret där man spolar upp en rink. Tar 8500 pers, kan lätt segla iväg mellan Fagervik o Ssvalls hamn, beroende på publikintresset.
Skulle i framtiden tex Björklöven åter komma upp i seriesystemen, kan man även dra upp till Björkarnas stad med pråmen.