1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1450515

Sv: Apropå nånting...

Skarin: En viktig fråga är: Vet han att HS existerar o på vilken adress?

Jag menar så han vet när han ska avgå. :)


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Nu när jag ändå är på gång så måste jag få fråga er andra som besöker E.ON, vad ni tycker. Jag blir vansinnig då spelare kommer upp i shorts och en urtvättad t-shirts och plockar åt sig mat i restaurangen. Där sitter representanter från näringslivet, en del högre chefer i privata företag och annat folk med visst inflytande. Det skär i hjärtat varje gång jag ser dessa höjdare blicka bort mot spelarna. Det ger rätt taskiga vibbar om jag ska vara ärlig.

Jag kan tycka att spelarna som representerar Timrå IK kan klä sig i enhetliga kläder, snyggt och prydligt. Det ger en känsla av klass, stil.

Apropå detaljer, menar jag.


Sv: Apropå nånting...
Trots allt postivt att vi fått in en resurs med TIK bakgrund som ordförande anser jag. Kan bli bra, jag är positiv! =)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer