1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1451942

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Kerstin_k: Piss.... lägg ner skiten.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Hahl Bundy: Ja tyvärr så är vi "elitseriens" i särklass sämsta lag,jag är lite avis på Gävleborna som har ett lag som har det gamla timrå-spelet i sig fart-d.v. s skridskoåkning snabba uppspel det är hockeygodis när man ser brynäs spela,inte som nu dumpa pucken i sarghörnen åk se om du hinner en coutch som stått med händerna i kors vareviga match sen han kom hit.

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Hahl Bundy:har timrå skickat in B-jun

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...