1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1451942

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Kerstin_k: Piss.... lägg ner skiten.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Hahl Bundy: Ja tyvärr så är vi "elitseriens" i särklass sämsta lag,jag är lite avis på Gävleborna som har ett lag som har det gamla timrå-spelet i sig fart-d.v. s skridskoåkning snabba uppspel det är hockeygodis när man ser brynäs spela,inte som nu dumpa pucken i sarghörnen åk se om du hinner en coutch som stått med händerna i kors vareviga match sen han kom hit.

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Hahl Bundy:har timrå skickat in B-jun

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer