1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452055

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28

fy faan vad jag saknar pyrret hahl pärra. eller sonnie tiden med för den delen... 

*tomt*

jaja... dom dom försöker...

men räcker inte till...

inte ens nästan....


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
söder över: Nu är det bara nostalgi som gäller  f.å.m säs 04-08 ok sen började helvetetsresan ner i skiten,nu är det bra att drömma sig tillbaka.

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Dags för perra att gå nu kanske?? får ju inte ut ett skit av spelarna. Kolla på alla som gått, dom leverarar ju i andra klubbar. Sen se på friberg som öser in poäng i junior landslaget men inget i TIK.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer