superfalle: Jokela köper jag, men hur bra var inte Hirchovits säg de sista 10 matcherna han var i klubben?? Tyckte han i flertalet matcher var lagets klart bästa!! Har i minnet en match jag såg i samma veva jag var hos flickvännen i Karlstad. FBK-TIK för mig det sluta 2-4. Matchens gigant var just Kim. Hans straffar var dessutom magiska. Han är välkommen tillbaka 7 dagar i veckan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer