Man mår illa av nedmonteringen, Jag kan bara hålla med! Vi hade ett gyllene läge inför säsongen att bygga rätt, men hur det gick vet vi ju... DET ÄR SÅÅÅ TRAGISKT.
NJUT AV ELITSERIEN NU, Nästa säsong är vi Allsvenskt eller sämre (Ekonomin).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hahl Bundy:
Man mår illa av nedmonteringen, Jag kan bara hålla med! Vi hade ett gyllene läge inför säsongen att bygga rätt, men hur det gick vet vi ju... DET ÄR SÅÅÅ TRAGISKT.
NJUT AV ELITSERIEN NU, Nästa säsong är vi Allsvenskt eller sämre (Ekonomin).