arnio: vi har hållt tummarna i snart 2 säsonger!! hoppats på att se något tecken på konstruktivt spel. någon grund tanke bakom spelet. men ne man kan inte stå ut med hur mycket som helst. perra har gjort sitt så är det bara. inget kan bli sämre i alla fall.
hejar man på timrå så man känner sig som ett psyk fall. Ena dagen känner man ett glädjerus, för att sedan nästa match åka på världens ångest. för att ha sett den sämsta hockeyn man nånsin sett.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
arnio: vi har hållt tummarna i snart 2 säsonger!! hoppats på att se något tecken på konstruktivt spel. någon grund tanke bakom spelet. men ne man kan inte stå ut med hur mycket som helst. perra har gjort sitt så är det bara. inget kan bli sämre i alla fall.
hejar man på timrå så man känner sig som ett psyk fall. Ena dagen känner man ett glädjerus, för att sedan nästa match åka på världens ångest. för att ha sett den sämsta hockeyn man nånsin sett.