1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452433

Sv: AVGÅ PERRA!
arnio: Jag har aldrig tvivlat på att alla gör sitt yttersta. Begriper inte varför det kommer på tal så fort man kräver att något görs. Jag konstaterar bara att Per-Erik Johnsson inte är rätt man att få ordning på den här skiten. Och det är en jävla skillnad. Per-Erik är lika bra för Timrå IK som Fredrik Reinfeldt hade varit för Socialdemokratin. Hajar du?

Jag har inget mot Perra, men i min bok är han ingen Timrå-tränare. Den kompetensen besitter han inte.

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
ÖstrandsNisse: Snarast verkar det som om alla gör sitt bästa för att få Timrå IK att ligga på sitt yttersta...

Sv: AVGÅ PERRA!

Hahl Bundy: "vi måste tillbaka till grunderna på alla plan..."

Vilka grunder?


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer