Hahl Bundy:äh va ska han säga då . klart ingen bekräftar innan de blir officiellt .de är ju klart perra får gå . han har ju inte åstakommit nåt på snart två säsonger förutom gjort sej ovän med starkare personligheter som inte kliat han på pungen efter förlusterna . stannar han har han snart en konflikt med bremberg tror jag . han verkar vara en kille som kan öppna käften
Hahl Bundy:Fy fan att ingen kan säga ifrån ,vilka lallare,ett bevis att alla är nöjda med läget .....vi fortsätter i samma trall och det får bli som det blir ,tycker alla troligtvis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer