Ambroo: Envetna rykten gör gällande att ägghalvan, som tidigare aldrig korsat den värmländska länsgränsen, hade fått nys om att den andra ägghalvan skulle befinna sig i Medelpad. Genom ett sinnrikt samarbete mellan FBK och det tårdrypande programmet "spårlöst försvunnen" skulle de två ägghalvorna återförenas med stor pompa och ståt i E:on arena. Men så gick det som det gick, och nu planeras uppföljaren på den eminenta filmen "ägget är löst" istället.... "ägghalvan sitter löst" är produktionstiteln och förväntas släppas första kvartalet 2013.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Redigerad kommentar