1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452516

Sv: AVGÅ PERRA!
TIK55: App app app, inte ifrågasätta den insamlingen. Nu kommer du att få alla Timrås hardcorefans efter dig med ett svärd som dom inget hellre vill än att svinga över din oskyddade hals.

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
Steffe: Du menar dom som skulle skänka pengar oavsett om de stod värvnings pott eller inte för att föreningen behöver pengar . De är väl klart som fan de kommer att värvas . Om de finns nåt att värva . De är ju flera månader kvar till kvalet . Man kan ju se de som att varje vecka som de inte värvas så spar man pengar inför nästa säsongs lagbygge . För i kvalserien hamnar vi oavsett om de kommer in nån ströback och en center eller inte . Om inte detroits två första femmor värvas då . Fast den chansen är nog inte så stor

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer