1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452679

Sv: AVGÅ PERRA!
ÖstrandsNisse: Ja, d.v.s ta sig till arenan för att, om möjligt, försöka stötta laget till stordåd. Kom igen nu, vad är det frågan om? Lägga sig ner och dö har väl inte hjälpt nån heller! Allra minst hjälper det en klubb som står och faller med att vi är där och bidrar på vad sätt som helst. Jag själv känner att ursäkterna är små för att inte befinna sig där. Är du blind så har du nog lärt dig att kompensera med din hörsel. Är du dövstum nog fan hittar du till kiosken och kan köpa dig en korv eller två.

Mot E.ON - självspäkningens högborg no. 1!

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!

Dream Team: Skriver under på det. Hade jag bott kvar i Sundsvall hade jag gått på varje match, oavsett om de leder Elitserien eller ligger sist.
Det är nu de behöver oss som mest.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer