dr-nix: Samtliga personer i föreningen/laget som har uttalat sig om Perras framtid har ju lagt in brasklappar. Flera spelare har ju uttryckt att träningarna inte har varit tillräckligt bra. Och det är ju då man sätter spelsystem och formationer. Så det planeras nog för en eventuell sorti för Perra. De måste ju inse att det här inte funkar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så det planeras nog för en eventuell sorti för Perra.
De måste ju inse att det här inte funkar.