Inlägg: 1454537
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Per HApps: Ok, jag omformulerar, lura kommunen på mer pengar och dra en vals för näringslivet. ES-kontraktet måste räddas till varje pris. Risken för konkurs får man ta efter säsongen.
Har du sovit det senaste året?, den är ju tom sedan länge.