Bragd-Birger: Men eftersom du kallar mej pantad och jag är på riktigt dåligt humör så bubbla mej gärna så kan vi fortsätta diskutera utanför detta forums begränsningar .
Bragd-Birger: Nix. Inte ett dugg ledsen . Jag skiter fullständigt i de . 2-1 eller 2-0 kvittar . Kul för spelare att få göra mål speciellt någon som inte synts under hela matchen . Kanske kan bygga lite självförtroende
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer