haggen:Nämn en som är värdig att kallas ES back förutom halonen
Inlägg: 1454557
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Skojar du med oss nu? Halonen? Nu har jag inte sett dagens bedrövelse men är det någon av våra bäst betalda backar som varit dåliga i år så är det väl ändå han?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Inte ens Halonen, nubben vill ju ha in svenskt, det kommer aldrig hålla, Molinder var ju verkligen en boost.