Smokey: 20 matcher på oss att få till ett spel aom håller i KA...JOBBA TIMRÅ!!!
Sen om man får svära i kyrkan..jag ser fram emot KA..då är det nerv och himmel eller helvete...sport när det är som bäst!!! Må dom aldrig stänga elitserien!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Smokey: 20 matcher på oss att få till ett spel aom håller i KA...JOBBA TIMRÅ!!!
Sen om man får svära i kyrkan..jag ser fram emot KA..då är det nerv och himmel eller helvete...sport när det är som bäst!!! Må dom aldrig stänga elitserien!!