+ 1
Inlägg: 1454637
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Skarin: Ja vad ska man göra?
Alla känslor som finns är tömda......som en riktig hederlig rännsketa i 30 dagar.
Fy f.........!
+ 1
Ett lag har aldrig någonsin varit mer värda att ligga sist med hela 12 poäng upp till nästa lag som vi.
Jag har suttit med skam i kroppen under bra många hemmamatcher. Nu rycker man bara på axlarna och konstaterar att vi är totalt sämst, alla kategorier. Genomusla skulle jag vilja lägga till.