+ 2
Inlägg: 1454639
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
ÖstrandsNisse: Jag vill bara säga en sak: Jag förväntade inga stordåd. Jag förväntade ingen vinst.
Det enda jag inte trodde var att vi skulle vara SÅÅÅ usla i ett Derby.
Tror aldrig vi blivit så förnedrade nån gång.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
ÖstrandsNisse: Bra där.
Men nog fasen har man rätt att vara orolig, när Nubben pratat om att en sådan som Sebbe vore drömbacken att få hit.
Vad han skulle kunna tillföra i en Kvalserie hittar jag inget svar på, även om jag skulle få tänka och klura i flera veckors tid.
Men nog fasen har man rätt att vara orolig, när Nubben pratat om att en sådan som Sebbe vore drömbacken att få hit.
Vad han skulle kunna tillföra i en Kvalserie hittar jag inget svar på, även om jag skulle få tänka och klura i flera veckors tid.
Vad hade ni förväntat er? Vinst med 9-1, total dominans och en total makeover? Jag är kritisk till årets Timrå IK, men lite distans har jag i alla fall. Herregud. Ta en grogg till, gå och sov, vakna upp i morgon och tänk igenom den situation Timrå befinner sig i. Då kanske (i morgon alltså), saker är annorlunda.