1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1457429

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Plocka in P3 och Nylander den sämre också så är lyckan total...

Jag trodde Nubben hade en plan som handlade om att förstärka, det är inte att man blir lite skeptisk nu. Iofs så tar jag för givet att det kommer in en transatlant, men det är väldigt mycket grisen i säcken där om det inte är välscoutat och i detta läget så känns väl det som nåt man inte har tid med direkt. Med Lundmarkarn i färskt minne så blir man inte hård av tanken precis.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Jag litar fullständigt på Nubben!

Till av er som klagar:

1) Det finns inte så många klasspelare på marknaden

2) De få klasspelare som finns jagas så klart av många lag och lär inte direkt ha Timrå som första alternativ

3) Vi har dessutom dålig ekonomi/lite pengar att värva för

In Nubben we trust.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...