1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1457449

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Vi måste ju göra nåt :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Bara inse att vi är konkursmässiga. tvärtom Frölunda har vi inga extra pengar att hämta från nån källa.. bara hoppas att konkurenterna i KS är så dåliga att vi kanske har en chans. Tänkte gå in med en 500 hundring men det känns som att slänga pengarna i sjön. Dom spelare vi värvat hittils under säsongen är långt i från landslagsmässiga bara inse att vi är ett korplag, appropå korplag spelade jag i ett rinkbandygäng men laget satsade och hade flertalet av Selångers fd elitgarde i laget så så kan det vara, den klubben gick också i graven, satasade sen på innebandy mötte bl a Råsunda i en kvalmatch sedemera ett elitlag i högsta ligan

..


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...