bobrov: Nu är ju inte matchen kört på något sätt, TIK spelar stundtals bra, speciellt kedjan med Önerud o Röymark men SAIKarnas öl i pausen lär nog vara god.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte